|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 2 (PS2) Snak om computerspil til Playstation 2 eller omkring PS2 generelt |
Action På Internettet
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2009
![]()
|
hEJ IGEN...
jeG viLLe opdAtErE acTIOn rEPLAy TIL pS , MeN dET kUNNe jEG iKKe fORdi AT DEr stOD aT eTHeRNet kABleT IKkE sAD TIL eLLEr IhVERTfaLD at dER iKKe vaR nOGEt iNTERnET.jEG sATTe bARe dEN enE enDE I pS en og Den ANden I iNtERNEt boKsEN .hAR oVEn I kØBET ogSÅ prøVET aT sÆttE KaBlEt I COmPuTEReN dER sÅ vAr fORBuNDet viA tRÅDløS rOUTeR hVAD skAL jeg GØrE fOr AT fÅ fOrBINdElSE tIL iNtERnEttET? tAKkKkkKKk på foRhÅNd... Flyttet - Daniel. Sidst redigeret af SnydAdmin; 04-04-09 kl 22:02. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
Lad venligst være med at skrive sådan. det er svært at læse
|
|
| Skulderklap til combatcarl af: | lundahl (22-02-10) |
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
er det ps2 slim eller ps2 gammel model du har?
men altså du skal bruge 1 ethernet stik og den skal du stikke til den direkte boks med internettet og en til ps2eren. den burde oprette forbindelesen. har du tjekket om at du har tændt for internet boksen?
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
The 1337 Cheater
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 2 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: tv2 midt-vest (eller bare i nærheden af viborg)
Alder: 20
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ekki gim grøps relle nem .negnidnæps tla eggæledø gidnætsdluf åsgo edisemmejh enilno ne egurb ta tvojs re ted senys elgon idrof
Bored.com - Write Backwards EDIT! virkede det egentlig?.
Min blog/hjemmeside alle mine anmeldelser og tips og tricks ![]() "Snyd er ligesom en bog. Når du åbner for dem, ser du nye ting, som du ikke vidste." Ville lige sige tak fordi I har skrevet tillykke til mig. Sidst redigeret af themaster; 06-04-09 kl 21:01. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:17.

, MeN dET kUNNe jEG iKKe fORdi AT
DEr stOD aT eTHeRNet kABleT IKkE sAD TIL eLLEr IhVERTfaLD at dER iKKe vaR nOGEt iNTERnET.

- moderator siden september 2008.

Linear Mode