|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Playstation 2 (PS2) Snak om computerspil til Playstation 2 eller omkring PS2 generelt |
Hvordan brænder man rigtigt?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Apr 2009
![]()
|
Hej alle humørglademennesker.
![]() Hvordan brænder man gratis downloadede spil til Playstation uden en chip?Jeg har Action Replay, hvis man kan bruge det til noget. Har Windows Vista... Tak påforhånd... ![]() ![]() ![]() Sidst redigeret af Huma; 04-04-09 kl 09:01. |
|||||||||||
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
First of all, google er ding ven... Secondly, det er ulovligt at brænde spil ned og jeg ved godt at det her jeg lige har sagt kan let gå hen og blive til en diskussion men det er stadig ulovligt...
Og en chip er vist et krav hvis man skal spille brændte PS2 spil, men jeg opfordrer dig ikke til det da jeg har hørt at de fleste PS2'er går i stykker når de har fået en chip installeret... Btw, reported! |
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Låser da det er ulovligt efter hvad jeg ved... og jeg har også hørt at PS2'erne skulle gå i stykker hvis man indsatte chippet...
~Låst~
![]() Mine bannere til Snyd.dk ![]() Clustering hopes become a new shining star! Become the path its light shines upon! Synchro Summon! Take flight! Stardust Dragon! Sidst redigeret af Huma; 04-04-09 kl 09:01. |
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:13.

uden en chip?

Linear Mode