|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| Bekendtgørelser |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Nogen der kan huske...
![]() |
|
|
LinkBack | Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2009
![]()
|
jeg har et lidt specielt problem som jeg ikke helt er sikker på om der er nogen herinde der kan hjælpe mig med, men tænkte jeg ville spørge anyway: jeg vil gerne spille gode gamle Sudden Strike 2 (nogen der kan huske det
?) på min pc, i gamle dage spillede jeg det på en gammel PC med windows 98, men nu kan jeg ikke få spillet til at køre på min nuværende PC med windows XP, spillet lukker ned lige efter CDV introen, jeg har tjekket på nettet og nogen mener at det det skyldes Nvidia grafikkortene eller windows XP, for selvom at det står i manualen og på æsken at hverken Nvidia eller XP skulle udgøre et problem så virker det stadig ikke, er der nogen her der har nogen erfaringer med den slags? |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er nok et gammelt DOS spil. Jeg ville prøve med DOSBox.
du kan læse mere om opsætning mv. af DOSBox her: Kør de gamle favorit DOS spil med DOSBox - Martin-nielsen.com Kan godt være det ikke vil virke, men er måske et forsøg værd
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Gratis Spil - Flash Spil - Arcade Spil - Spil Community - Starcraft II - Tilføj Link Sidst redigeret af SnydAdmin; 17-02-09 at 18:13. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, er lidt nyere end jeg regnede med. Måske du skal prøve at patche spillet - kan se der er en patch herinde Sudden Strike II for PC - Sudden Strike II PC Game
specifikt: Sudden Strike II v2.2 Patch for PC Download at GameSpot
|
|
|
#4 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2009
![]()
|
Citer:
lol vidste ikke der var en patch, men tak for hjælpen for nu virker spillet Altså det crasher godt nok hver gang man klare en kampagne, så spillet er tydeligvis ikke særlig godt skruet sammen, men pyt, så længe jeg kan spille det![]() |
||||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 03:16.

?) på min pc, i gamle dage spillede jeg det på en gammel PC med windows 98, men nu kan jeg ikke få spillet til at køre på min nuværende PC med windows XP, spillet lukker ned lige efter CDV introen, jeg har tjekket på nettet og nogen mener at det det skyldes Nvidia grafikkortene eller windows XP, for selvom at det står i manualen og på æsken at hverken Nvidia eller XP skulle udgøre et problem så virker det stadig ikke, er der nogen her der har nogen erfaringer med den slags?

【ツ】
Altså det crasher godt nok hver gang man klare en kampagne, så spillet er tydeligvis ikke særlig godt skruet sammen, men pyt, så længe jeg kan spille det
Linear Mode