|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
call of duty 4
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er Call of duty 4 værd at købe? overvejer at købe det, men.. gider ikke rigtig spilde mine penge på L***
håber nogen af jer har prøvet det og kan fortælle hvordan det er ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
er det et single player eller online?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
ok tak mate.. overvejer at købe det
![]()
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
StarFox-Gamer
![]() |
Jeg kan godt anbefale det.
Hvis man går meget op i grafikken i spil, er Call of Duty 4 et sikkert køb. Jeg tror hvertfald ikke, at jeg har set et spil før, der føles så realistisk. Desværre synes jeg spillet er lidt kort, og der mangler nogle flere missioner efter man har gennemført det. Det er bare en skam, at det ikke er de samme udviklere, som muligvis står bag Call of Dut 5. Til gengæld udkommer det også til Wii ![]() |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| call of duty 4, cod4 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:12.

【ツ】

Linear Mode