|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
[INDEKS] san andreas mod - PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Guest
|
Jeg søger mod til san andreas ligesom biler og tøj og garage :D og nye verdener og hjemmesider med mod også rigtig gode save games vis i kender nogle gode mods så skriv tak.
Hilsen Emil-Jensen Sidst redigeret af emil-jensen; 28-10-08 kl 16:01. |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne hjemmeside har jeg brugt i flere år og kan varmt anbefale den... Den har alt hvad du behøver fra biler til skins og enda nye verdener som du beder om
![]() GTAinside.com - GRAND THEFT AUTO Source for Mods, Addons, Car, Maps, Skins, etc |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du kan lide fede biler, kan du nemt installere dem ved at bruge mod installeren, som du finder her San Andreas Mod Installer (SAMI), Grand Theft Auto Downloads, Grand Theft Auto Tools and Utilities.
Den dejlig nem at bruge, og ødelægger ikke spillets filer . |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Silent Shadow Ninja
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Men du kan jo installere biler... Går ud fra at du ved hvordan du bruger IMG tools OPS: Husk altid at tage backup så du ikke ødelægger det hele under en installation! † Daniel †, det link du gav ser ud til at være til et ret fint program... Jeg har for det meste besvær med at installere nye køretøjer fordi jeg altid skal finde og erstatte så meget... Kigger på det senere ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| andreas, mod, san |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:11.

jeg mente også at vis du har installerede nogle mod til gta:sa så havde du måske nogle gode du ville give 

Linear Mode