|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Guild Wars 2 - Beta Information
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey alle sammen.
Udvalgte personer har fået fat I "beta" access denne weekend, og videoer bliver nu released de næste par dage. Hvis du har ingen interesse I commentary kan jeg se Curse Network har en masse. Jeg vil opdatere tråden når udvalgte youtubers får deres footage uploaded. Du må med glæde bidrage med Navne / Ytube Channels hvis du kender nogle bestemte med lignede adgang til beta som producerer denne type video. Bemærk : Alle videoer er på engelsk. Guild Wars 2 Character Creation. Character Cinematics [TB] Character Creation "Overview" [TB] _____ Totalbiscuit's Charr Elite Yogscast's Racial Ability (All 3 races) akamikeb's Racial Creation Overview Gameplay Footage The Yogscast
UI Overview Class Specific Information. MesmerEngineerThiefGuardianNecromancerRangerWarriorElementalist City / Area / Dungeon Tours
PvP Misc. Last update 26th march.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne Sidst redigeret af Soyaman; 28-03-12 kl 21:58. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
Husk at kigge ind dagligt for at se hvilket nyt der er på banen!
Notice : Totalbiscuit's footage vil først blive uploadet starten af Marts da han er udelands. Jeg vil forsat tilføje akamikeb & The Yogscast's videoer.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Personligt glæder jeg mig meget til at se noget gameplay på spillet når det kommer ud.
![]() Jeg har selv spillet Guild Wars (1), men dog ikke så meget. Så det kunne godt være jeg skal invistere i Guild Wars 2 ![]()
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Det er på den ene side lidt synd hele costumization delen forsvinder, men på den anden side vil Pre-Build skills gøre det nemmere for nyere spillere ikke at falde ud af "meta" pga mangel af abilities. Glæder mig at prøve det selv. Det er lidt tortur at side og se folk spille det og kommentere på hvordan det spilles, og hele ideen med det når man ikke selv kan få fingre I det ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
Endnu en beta er nu ude.
Yogscast har puttet en ny video op, og lover nogle questing vids. TB har (endelig) fået uploadet noget ordentligt GW2 content, og vil forhåbentlig forsætte den næste uges tid. Nye vids: Yogs Racial Skills TB Hardcore Dungeon TB Thief Gameplay TB Underwater Overview TB Charr Racial
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:11.

Linear Mode