|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Gaming Computer (Projekt Færdig)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | ||||||||
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Jeg vil over de næste 5-6 måneder købe dele ind til dette nye projekt, for at spare penge i det lange løb. Stod jeg med 20.000 på lommen lige nu og her, ville dette bygge-projekt sagtens kunne færddiggøres i løbet af 1 uge eller 2, alt afhængigt af hvor hurtigt delene kunne leveres. Men idet mit budget ikke rækker så højt pr. måned, har jeg valgt at købe nogle få dele ad gangen, pr. måned, over de næste 5-6 måneder. Indtil videre har jeg kigget meget på diverse dele, undersøgt priser, læst og set anmeldelser af dele, m.v. Listen over de forskellige dele som jeg har kigget på, kan ses her: Citer:
Citer:
Citer:
Citer:
Citer:
Citer:
Citer:
Citer:
Fortæl gerne hvis I kender til noget af ovenstående hardware, og selv har erfaringer med det som I vil dele af, hvad enten det skulle være god eller dårlig erfaring. Hvis I kender til hardware som er af cirka samme karakter som ovenstående (Altså cirka samme ydelse, m.v.), er I meget velkomne til at fortælle om det. Over de næste 5-6 måneder vil jeg løbende opdatere denne tråd med tilføjelser eller ændringer. Når projektet er ved at nå en ende, og når alle delene er i hus, vil jeg lave en video hvor jeg viser alle delene samt viser selve opbygningen af computeren fra start til slut. Ønsk mig held og lykke!
![]() "Around every corner hides a new threat, a new opportunity, and a new path. It's your choice whether you want to hide before the corner, or venture past it." Sidst redigeret af Taizun; 02-05-12 kl 18:27. |
||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forum Bossen
super svedigt projekt og dokumentation... Jeg kommer til at bygge en magen til her om nogen måneder når de evt. usikre bliver helt sikre.
Er guld værd for mig der ikke lige har tiden til at undersøge alle dele af HW - er jo en satans udvikling der er svær at følge med i ![]() Jeg har den gemt som favorite og vil kigge / tilføje hvis jeg også bliver klogere på noget den kommende tid vedr. sammensætning
|
|
|
#6 (permalink) | ||||||
|
Moderator
Opdatering fra 02/05/2012
Citer:
Citer:
Citer:
Citer:
Citer:
Citer:
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
Så er bæstet blevet sluppet løs!
![]() Hvilken spil har man planer om at afprøve din PC med? (Det kan være både nuværende, men også fremtidige)
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Indtil videre har jeg skiftet lidt imellem Battlefield 3, Need For Speed: Hot Pursuit, DiRT2 og Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. Den kører fremragende i alle ovenstående spil, med alle grafik-indstillingerne kørt op i max. Om 2 ugers tid har jeg selvfølgelig planer om at spille Diablo 3 for fulde gardiner. Og det skal den sikkert nok også kunne klare i max. opsætning ![]()
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Forum Bossen
hehe for fedt Taizun - det er en gammel drøm der endelig er opfyldt og stort tillykke med det. Det er sgu noget af et beast du har fået bygget der
![]() Glæder mig til at se den i aktion på Livestreamen ^^ Og god timing her op til D3
|
![]() |
| Tags |
| computer, custom, custom pc, end, gaming, gaming rig, hardware, high, high-end, performance, spille computer, ydeevne |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:10.

1Likes

【ツ】

Linear Mode