|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Mangler nyt gear.
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey.
Jeg sidder lidt I et dilema, Og kunne godt bruge noget hjælp. Jeg er kommet til det punkt hvor min gamle G500 mus, Raptor Gaming keyboard og Sennheiser headset skal udskiftes. Jeg har indtil videre opgraderet min Logitech G500 mus til en Razer Naga mus. (Ikke Eliteversionen) Og mit headset til et par Razer Megalodon headset som bliver bestilt her I denne uge (Når de nu engang får dem på lager). Men mit Keyboard og måske endda højtalere skal også udskiftes en dag, Og jeg sidder lidt I klemme med hensyn til præcist hvad jeg skal købe. Jeg har kigget en smule på Razer's Blackwidow, Og nogle Logitech Keyboards, Men jeg er ikke helt på om nogen af dem er noget værd. Er der måske nogen som kender til et godt keyboard? God holdbarhed er et krav. mit Keyboard bliver brugt mest til : Gaming I mørke kl lort om natten. Hardcore gaming, League of Legends og MMO's (SWTOR, Og GW2 ved release) for at være helt præcis. Bruges dog også til FPSers og RTS. Dvs et keyboard til omkring 1000 kr kan næsten ikke kommes udenom. Jeg er villig til at kaste et par extra hunde ind hvis kvaliteten er værd den extra pris. Mht højtalere er jeg ikke kommet så langt. Har lige smidt en tusse efter mit nye Headset, Og når jeg skal udskifte mit Keyboard her om et halvt års tid får jeg ikke mange penge tilovers til et par Højtalere. Så de kan godt vente lidt Tak for hjælpen. Håber der er nogen der har god erfaring med Keyboards ;D Ellers kan I bare skrive hvilken Keyboard I har / har haft og fortælle hvad du syntes om dem ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne Sidst redigeret af Soyaman; 05-11-11 kl 15:25. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:06.

Linear Mode