|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Pc grafikfejl. Forældet?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Oct 2011
![]()
|
Hej.
Jeg har en computer herhjemme som ikke vil virke så godt med graffikken. Jeg har prøvet at installere Sims 2 deluxe og Rice of nations ,men lige så snart det er installere og jeg vil spille det får jeg at vide at grafikken ikke er god nok? Computern har været dele computer med mine 2 brødre hvor vi godt kunne spille sims 2. Lige siden da mine brødre har købt deres egen computer og vores delecomputer blev min og flyttet op til mit værlse og skulle geninstalleres (hele computern) har intet gidet! der er kommet flere hardiske f.ks (J (G (E og en Acer osv.Jeg tror at problemet opstod da vi geninstallerede hele computern.. Jeg har ikke meget forstand på computere derfor spørger jeg jer... hvad kan jeg gøre for at det bliver godt igen? ups... fejl mente med de forskællige hardiske at der var (J: ) (G: ) også en (E: ) UDEN mellemrum. ellers kommer der smileys ![]() EDIT: Husk at bruge edit-knappen - Huma Sidst redigeret af Huma; 22-10-11 kl 23:57. Grund: to indlæg efter hinanden |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Altså, det lyder som om din hardisk er blevet spillet op i flere forskellige partitoner. Kan du give os nogle flere specifikationer for din PC, f.eks. Grafikkortet, Ram osv.
Du kan se din specifikationer ved at holde Windows tasten inde og klikke på R. I vinduet "Kør" skal du skrive "dxdiag" (Uden gåseøjne). Ellers så prøv på Can You Run It? og se hvor godt du faktisk køre spillet.
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har nogle spørgsmål..
Er det en stationær? Er det gfx kortet der er tale om? Svar: Hvis du vil have et godtog fremtidssikret graffikkort kan jeg anbefale dig et nVidia Geforce GTX 550 TI. Det kan stort set trække alle spil med nogenlunde fps (hvis det er et fps spil) og god graffik... Og den trækker de spil du nævnte der på fuld grafik ude nat hakke og lagge... Hvis det er harddisken eller rammene der er noget galt med, kan jeg anbefale dig noget Western digital fra proshop.dk.. De har god service og god kvallitet. Rammene skal vel bare være random af god kvallitet, så brug endelig ikke for mange penge på dem.. du kunne også fejlsøge, ved at købe nyt eller brugt grafiikkort, harddisk og ram. Derefter skifte delene ud så du kan se hvad der er galt. Hvis det ikke er det, tror jeg det kan være dit bundkort... Det er det hele din computer er samlet på. Det kan ikke betale sig at øbe nyt bundkort til en gammel maskine, så derfor kan jeg anbefale dig en pc du enten selv bygger, eller en inde fra sharkgaming.dk, topdata.dk, og selvbyg dele inde fra proshop.dk. Bedste priser kan findes på Edbpriser.dk Men hvis der ligger en helveds masse vigtige filer på pcen, skal du måske kontakte en der ved noget om at kenskabe filer fra en hardisk Håber noget kunne hjælpe..
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2012
Sted: Thailand
![]()
|
Til at starte med tjek lige op på om din computer overholder system krav
What are the system requirements for "The Sims 2?" Answer: Maxis has released information on the system requirements for "The Sims 2." If you have a T&L (info about what T&L is below) capable video card with at least 32 MB of video RAM (such as nvidia GeForce 2 or better or ATI Radeon 7000 or better) then you need at least: 800 MHz processor 256 MB RAM if Windows XP 128 MB RAM if Windows 98, Windows ME, or Windows 2000 At least 3.5 gigs of free hard drive space Hvis den gør det afinstallere dit grafikkort og installere opdateringer hentet fra producenten. F.eks. Drivers - Download NVIDIA Drivers (Nvidia) AMD Graphics Drivers & Software – Download the latest drivers for your graphics products (amd-ati) |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 08:05.

(G

Linear Mode