|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
VGA og D-SUB
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej snyd.dk
![]() Jeg vil bare lige stille et spørgsmål. Det er nok meget simpelt når det kommer til stykket. Hvad er en VGA og en D-SUB Jeg ved godt det er noget med grafikkortet og skærmen, men hvad er forskellen, eller hvad gør de? ![]()
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
VGA er det der bruges til at forbinde computerskærmen til en stationærpc (den blå tilslutning) den bruges også hvis du vil tilslutte en projektor, tv skærme m.m.
Ved dog ikke lige med den anden.
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
D-SUB er det modsatte. Altså, det er f.eks. Hvis du skal koble noget til, fra computeren.
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
D-SUB er output formatet i f.eks. et stik der sidder i et grafikkort. Det mest udbredte er D-SUB 15F formatet, som er det vi plugger vores VGA-kabel i, når vi tilslutter en skærm til computeren. Derudover er DVI-formatet er lige så stille begyndt at overtage.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 06:02.

Linear Mode