|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
PC ødelagt?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2010
Alder: 14
![]()
|
hej allesammen... IGEN!! min harddisk på 300GB som jeg også skrev om tidligere, har nu resulteret i en mindre sammenbrydning i mit nerve-system... kort sagt: den driver mig til vandvid! jeg ville ikke poste den her under den gamle da det her er noget andet; alt det som jeg skrev om før er lissom sket igen! efter jeg har renset osv. min 300gb satte jeg den i igen, og nu virker mit DVD drev heller ikke... IGEN! nu er min harddisk (300GB ikke C drevet) lukket ned, og jeg måtte selv forklare at DVD drevet drevet altså sad i! efter 30 minutter i BIOSen gik jeg ud fra det var håbløst at få den til at virke på det her tidspunkt. min PC begyndte at opføre sig mærkeligt... det var som om den tænkte "nå det er da ligemeget
" !! det har den aldrig gjort før og nu ser jeg en fil på mit E drev kaldet "ed4e3cf56549cab5af6f98860dab" med undermapperne "amd64" og "i386" som jeg ikke kan komme ind i... jeg ville ikke prøve at slette den da det kunne være noget vigtigt, men jeg tror det var lidt naivt. min anden PC der var rigtig god, ny med udstyr for hvad... 15.000! den virker heller ikke! skærmen tændte ikke og alt blev dobbeltjekket og vi kom frem til at det kun kunne være bundkortet eller processeren. men så kom jeg til at tænke på at de delte nætværk, så kan den være virus baseret? ser frem til lidt hjælp for det er de eneste PC'er der rent faktisk var gode og virkede ordenligt ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu spørger jeg meget kort...
Hvilken strømforsyning benytter du dig af?
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der sidder en strømforsyning i computeren. Hvor mange watt kører den med?
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du kigger bag på computeren, så går der et stik fra stikkontakten op til computeren. Den port det stik går ind i, er strømforsyningen.
Hvis du tagger døren (siden) af kabinetet af, kan du se på strømforsynigen hvor mange watt den køre med ![]()
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Mulig løsning.
Køb en ny intern harddisk, bare en billig en så du har noget at tjekke med hvis du tror det er din hardisk der er defekt en anden gang.. Men køb en ny billig harddisk (kan anbefale proshop.dk) Sæt den i din pc. Formater computeren HELT! Ikke bare cd i og køre windows på igen, nej det skal foregå via bios. Hvis det ikke er det, kan det være din Strømforsyning, ram eller bundkort.. Det kræver tid, men køb en ny harddisk hvis problemet er der. Hvis der er vigtige data på, så send den hen til en der kan få de data tilbage
|
| Skulderklap til simon.snyd af: | Taizun (01-07-11) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:54.

" !! det har den aldrig gjort før og nu ser jeg en fil på mit E drev kaldet "ed4e3cf56549cab5af6f98860dab" med undermapperne "amd64" og "i386" som jeg ikke kan komme ind i... jeg ville ikke prøve at slette den da det kunne være noget vigtigt, men jeg tror det var lidt naivt. min anden PC der var rigtig god, ny med udstyr for hvad... 15.000! den virker heller ikke! skærmen tændte ikke og alt blev dobbeltjekket og vi kom frem til at det kun kunne være bundkortet eller processeren. men så kom jeg til at tænke på at de delte nætværk, så kan den være virus baseret? ser frem til lidt hjælp for det er de eneste PC'er der rent faktisk var gode og virkede ordenligt 

Linear Mode