|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Record på Computer
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det til spil? Eller bare generelt skærmen?
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
Uhmmm.. Gamecam? :3
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Fraps er, så vidt jeg ved, nok en af de bedste til at optage gameplay med, men om det er det værd er self. et andet spørgsmål, som kun afhænger af hvor meget du faktisk har tænkt dig at bruge det.
Et andet godt program jeg kan anbefale er Camtasia, hvilket kommer med en screenrecorder der er nem at bruge, og en editor der ligner Windows Movie Maker, men med flere effekter osv. Men igen, den koster, og jeg ved faktisk ikke om det ville være det bedste til gameplay, men hvis du bare skal have en screen recorder til daglig brug, ville jeg nok anbefale den. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
Video Games, Xbox Games, PC Games, Computer Games, PS2 Games, and PS3 Games at WeGame.com
Med WeGame kan du optage uden grænser. Det eneste minus er, at det kræver VIP medlemskab (Som koster penge) for at optage i HD-kvalitet. Det er stort set også det eneste minus. Kvaliteten er dog ikke super-dårlig uden VIP medlemskab.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:51.

Linear Mode