|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Mystisk netaktivitet.
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Idag sådan ca. Klokken 21:50 skete der noget meget mystisk med nettet.
Jeg har 10/10 Mb TDC Homeduo. Men da jeg tog en hastighest på deres side var hastigheden faldet DRAMATISK til 0.80 Mb og 0.70 mb upload. Hvordan pokker kan det gå til? Det kan være noget mystisk net aktivitet. Så hvordan får jeg overvåget min net aktivitet? Vil helst ikke blive beskyldt for download af ulovlige ting. Cheers. Nugat |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
Er du sikker på at der ikke stod 0.8 MB og ikke 0.8 Mb ?
MB = Megabyte Mb = Megabit Der er en stor forskel.
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
Plus mit net er MEGET ustabilt lige nu. Har oplevet det gentagne gange. Det er måske snart på tide at smutte over til Wahoo Fiber istedet |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Til at starte med kunne du prøve at tage kontakt til TDC og høre om der er problemer med noget i øjeblikket. Derudover vil de også nemt kunne se fra deres central, at dit internet er meget langsommere end det der egentligt er betalt for, og måske finde løsningen. Prøv det.
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
Fandt sgu ud af det.
Der var op til flere mystiske indgående forbindelser samt udgående aktivitet der tog en masse båndbredde. IMesh var en af programmerne der tog meget af forbindelsen der jeg var logget på der havde gang i noget mystisk udgang i min forbindedelse samt download. 3 Stk Root-kit var fundet og en Trojan downloader og 76 tracking cookies. Måske skulle jeg finde et andet alt-i-en Antivirus og internet Security istedet for Norton. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
|
|
|
|
#8 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Citer:
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:50.

Linear Mode