|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Terraria?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() |
Hey alle sammen
Tænkte på er der nogen af jer der spiller Terraria? jeg ved der er mange der siger det er ligesom Minecraft, men nu har jeg begge spil og jeg kan sige Terraria er ikke det samme som MC, uhyggelig nok er Terraria faktisk meget meget pænere, og det er 2D. her er nogle af de ting jeg så var andreledes: 1 - I Terraria er der er der mere fokus op kamp mod alt fra Zombier til Demon eyes, og til tider bosser der skal summones. 2 - Der er forskellige NPCs du kan handle ved som kommer ind i dit hus HVIS du har de rigtige ting. som skal bruges for dem (f.eks: for at få en Merchant ind i dit hus skal man ha 40 sølv i SP og 50 i MP) 3 - der er kister og urner, underjorden med forskellige ting i, Urnerne har forskellige små ting som er F.eks medicin og sådan nogle ting, hvorimod Kisterne har bedre loot og til tider Rare loot som Hermes boots som gør du kan løbe hurtiger end normalt. der er sikkert meget mere men jeg har kun brugt 6 timer på det så har ikke fundet ud af så meget endnu Hvis der nu er nogen der spiller det så må i meget gerne skrive det MvH Thraxas |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spiller det indimellem.
Har spillet i 5-6 timer nu, men har egentligt ledt efter nogen som er interesseret i at spille sammen online. De fleste siger ja, men synes aldrig rigtig der sker noget. Anyways, hvis du er frisk på at spille på et tidspunkt, kan du da tilføje mig på steam. Bare tilføj mig login-navn: freaky_boy
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Ser helt vildt fedt ud. En af mine venner og jeg snakkede om det og han gav mig sgu en gift på Steam. Går igang med at spille nu. Yes.
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Forum Bossen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har også anskaffet mig spillet. Er frisk på noget multiplayer.
Er samtidig lige startet en ny Terraria Server List - på samme kodebase som min minecraft server list. Hvis nogen af jer har en server, så tilmeld den derinde og giv lige lyd her. Vil godt joine en dk server
![]() 【ツ】Administrator & Ejer af Snyd.dk Sidst redigeret af SnydAdmin; 11-08-11 kl 20:09. |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Samme her. Jeg er super frisk på en omgang multiplayer her efter jeg har spillet det lidt.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:49.

【ツ】
Linear Mode