|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Hvilken bærbar?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
![]()
|
Har et valg mellem en Packard Bell Easynote 15,6" Bærbar TK85-JU-261NCD - Elgiganten eller en - PACKARD BELL NOTEBOOK TK85-JU-141NC - FONA Netbutik
Computeren skal bruges mest til redigering af videoer, men også kunne lave opgaver ( )Hvilken en synes i jeg skal nappe? |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det skal være video redigering og skolearbejde. Vil jeg nok tage Easynote.
Der er bare noget der virkelig gør mig lidt nervøs ved den er Intel Pentium Processoren. Ikke lige den skarpeste kniv i skuffen. Vil også anbefale den her hvis du vil have alt i et (Hvis du altså kan undvære udseendet) ASUS K52F EX558V 15.6" K52F-EX558V | På lager | Billig (Tidligere Shg) Kommer også an på hvor store video/opgaver du skal arbejde med. Tunge og kraftige præsentationer skal du kikke meget på Grafikkortet og dens ydeevne, Store filer og opgaver skal du kikke på Drevet samt Processoren. Det er meget varierende. Easynote skulle gerne være rimelig balanceret mellem ydeevne og udseende. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]()
|
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]()
|
Nu så jeg lige en den her Computer og IT - Computere - Packard Bell Easynote TK81-RB - wupti.com Er den ikke bedre end alle de andre du/jeg har linked til?
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Cheers. Nugat |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:48.

)

Linear Mode