|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Endnu et problem med ekstern HD
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Banned
![]() ![]() |
Hvis i har set min tidligere tråd, så kunne i se jeg manglede plads på min ekstern harddisk. Derfor har jeg købt en ny hd på 640gb.
Det to mig mange timer at overfører de 200gb fra den ene disk til den anden. Nu er problemet bare at når jeg sætter min nye harddisk i siger windows at jeg er nødt til at formatere den ![]() Er jeg nødt til at overfører min ting til den gamle hardisk og formatere den nye?! Det kommer jo til at tage hundrede år. Jeg har nemlig mange hd film derpå! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Afmonter din harddisk og forsøg at koble den til igen. Det er et problem der længe har stået på med Windows 7 og det er faktisk meget irriterende har haft det gentagne gange.
Rens din USB port og tilslut den igen. Og mange timer for 200 GB matriale Bruger en LaCie D2 Quadra. Fantastisk 1TB rent "Ondskab" Det kan dog også være at du måske har flyttet Korrupte filer eller ulovlige kopieret materiale eller Windows Systemfiler. Jeg vil ikke mene det er nødvendigt at defragmentere din harddisk |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Banned
![]() ![]() |
Citer:
Skulle jeg prøve i et andet os og derfra fjerne windows-filerne? Der var også nogle videoklip jeg ikke kunne overfører ![]() Det var 2 computere med windows 7 ultimate ... ... Ja nu kan du jo nok regne ud hvad jeg har gjort xD Lige en ting mere. Jeg kan ikke defragtmentere harddisken når jeg skal formatere den for jeg kan bruge den HVOR ER EDIT-KNAPPET HENNE?! Nyt i sagen: I computeradministration siger windows at den er formateret som RAW Smider lige dine beskeder sammen så det er nemmere at overskue - Soya.Sidst redigeret af Soyaman; 30-05-11 kl 17:40. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder sku mystiks. RAW formart er fudnet på mange DSLR Kameraer RAW er på en måde bedre og en del mere besværligt.
Den skulle gerne sige "Formateret i NTFS" Hvis det er en nyere skulle den gerne formatere i FAT Format. Giv mig lige nogle ekstra detaljer det er lyder meget meget mystisk. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Banned
![]() ![]() |
Citer:
Altså jeg kan ikke bruge den... Windows siger jeg skal formatere den før jeg kan bruge den... Originalt var den FAT32, men jeg formaterede med det samme den til NTFS. Så overførte jeg mine ting. Og næste gang jeg tog den i fik jeg beskeden. Windows siger den er formateret som RAW, og det er sikkert derfor jeg er nødt til at formatere den... Sååå findes der evt. et program der kan åbne en HD som er formateret RAW, få mine ting ud på min gamle HD, formatere den nye HD som NTFS igen, så Windows kan bruge den??? |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:48.

- Soya.
Linear Mode