|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
SIMS 3- Spillet går ud??
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: May 2011
![]()
|
Hej..
Hver gang jeg spiller sims 3 går spillet ud.. Jeg har haft spillet i snart 2 år, og der har kørt fint. For et år siden købte jeg udvidelsespakken "Verdenseventyr" Og det fungerede fint, og der var ingen problemer. Men så her til jul fik jeg "Drømmejob" og installerede det som der stod man skulle. Lige siden er spillet bare begyndt med at gå ud når jeg har været i gang i 10 min. max! Så jeg prøvede at geninstallere det hele, men intet hjalp!!! Jeg tjekket opdateringer til spillet hver gang jeg starter det. Men der er ikke nogen.. ![]() Er der ikke en der please kan hjælpe mig?? - Julie.. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet at lukke/slukke for computerens baggrundsopgaver? Sommetider kan de være skyld i at det cracher et spil da de bruger de ressorucer som spillet skal bruge. (Er ret sikker på at det står i din spils instruktionsbog ("Før du starter dit spil" sektion eller lignede).
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: May 2011
![]()
|
Har prøvet at gøre som der står når man skal starte spillet op. Jeg har enda købt en ny grundpakke fordi jeg troede det var den der var noget galt med... Men hvad mener du med baggrundopgaver?? (er ikke særlig god til compueter
) |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Han mener de programmer der kører i baggrunden, når du har din computer tændt. Ex. anti-virus programmer, opdateringer o. lign. Du kan tjekke dem ved at holde [Crtl]+[Alt]+[Delete]. Afhængigt af om hvilket styreprogram du har i din computer, så skal du vælge Jobliste og kigge på programmer og processer (som regel mest processer).
|
![]() |
| Tags |
| hjælp, pc, sims, sims 3 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:43.

)

Linear Mode