|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Alle MP spil = Strict
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Snyd.dk
Jeg har lige downloadet crysis 2 MP demo'en. Og kan ikke spille på nogen server. Jeg finder så ud af at mit Nat Type er STRICT. Jeg har fundet ud af hvordan man ordner det, ved hjælp af youtube og google. Men nu kommer problemet: Jeg køre på min fars arbejdsnetværk, og kan derfor ikke komme ind på gateway'en .Og i øvrigt, står den også strict i alle mine andre MP spil. Så når jeg søger på server i mine spil, kommer der meget få frem. ![]() Hvad fa**** i hel**** skal jeg gøre?!!? ![]()
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2010
Alder: 14
![]()
|
hvad er det for et netværk?? arbejds netværk kan være blokeret på nogle måder for at folk ikke skal kunne bruge dem til andet end arbejde... i øvrigt virker multiplayer demoen (crysis 2) ikke efter spillet blev udgivet eller sådannoget, for jeg kunne heller ikke spille på et tidspunkt.... "strict" kan være noget udgiveren af netværket styrer... er det noget der kommer pludseligt eller hvad? eller holdt den bare op med at virke?
|
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:43.

.

Linear Mode