|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Windows 7 starter eller linux?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej min bærbar jeg bruger til skolen har windows 7 starter men jeg synes det er virkelig dårligt man kan ikke engang skifte background.
så ville lige vide om i tror den ville kunne køre linux og om det ville være bedre? eller bare have begge?
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Kan du ikke skifte baggrund? Det lyder virkelig mærkeligt.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder som om det er en computer ejet af din skole, som så har spærret en del funktioner såsom dette.
I det tilfælde er det højst sandsynligt ikke tilladt at installere nogen form for software på den. Men hvis det er din egen, så lyder det som om du nogle mærkelige problemer. ![]() |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
det er min egen, har selv læst at microsoft ikke ville have man kan det når det er windows 7 starter.
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
Nu er jeg forvirret ?_? jeg har win 7... alle mine funktioner virker sgu' da fint D: starter burde da også? :O! dunno,
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
windows 7 starter er åbenbart en mindre version af windows 7 som bruges til netbooks fordi vis man skulle betale for hele windows 7 ville det blive for dyrt!
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
Netbooks er også billige, så Windows 7 Starter er en god løsning på en netbook. Hvis du dog vil have mere frihed skal du selvfølgelig skifte til linux.
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
:3 Problem solved? :O
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Dec 2011
![]()
|
Jeg har windows 7 professionel som min skole har lagt på den.
Den er pæn hurtig. Det er bare skolen der fjernet mulighederne for at Skifte bagrund. på min var der ikke nogen Spil på. Det fik jeg hurtig ændret. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:42.

Linear Mode