|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
MOD smagsdommere?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa folkens!
Jeg er på det sidste begyndt at interessere mig meget for diverse Mods til spil. Det fantastiske ved Mods er jo at de er gratis. Det skyldes, at mange af dem er hjemmelavet og hvis de prøver at tage penge for dem, så vil de komme i strid med ophavsretten. Jeg tænkte, at vi kunne oprette en tråd eller lignende hvor vi kunne postere vores oplevelser af forskellige mods. På den måde kan vi anbefale eller advare folk mod forskellige mods. Vi kunne eventuel lave et mindre pointsystem? Ex: Nytænkning: Installation: Stabilitet: etc. Hvad synes I? Kunne det være en ide? Et af de interessante sites jeg fandt var Mods for Games - Mod DB, der er en glimrende side for Mod-skabere eller folk der leder efter mods.
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder godt. Men den del tror jeg at vi skal holde os til "Ordet er frit" sektionen hvor vi kan oprette en tråd som denne. Vi vil jo ikke ende som Xbox`s forum hjemmeside
![]() Ellers syntes jeg det er en fed ide bruger selv ret meget mods. Garrys mod ironisk nok ![]() Samt mods til L4D 1/2 Xbox forums hjemmeside har et forum til hvert et spil der er udgivet til Xbox. SÅ det vil sige man kan side og rulle over 200 gange på ens mus for at nå bunden af siden. Sidst redigeret af @nugat@; 16-04-11 kl 11:32. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
Lyder faktisk som en go' ide
siden at Mods er en del populært efter hånden :P
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Hvad skete der med X-box's forum?
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
kan man endelig godt bruge mods til spil som L4D2? eller kan man blive banned?
nu tænker jeg på mods hvor man kan bygge ting i spillet.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:42.

Linear Mode