|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Homeworld 2 slags spil
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() |
Hey alle sammen
Jeg har forsøgt at installer Homeworld 2 på min Windows 7 maskine før jeg tjekkede om det overhovedet var kompatibil med det og det fandt jeg så ud via Microsoft at det ikke var mit spørgsmål er der noget der minder om homeworld ? Mvh Thraxas |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Thraxas.
Det lyder da meget mærkeligt. Alle windows skulle da gerne være kompatibel med Windows 7. Jeg har selv Call of Duty 1 installeret på min Windows 7 maskine. Angående dit spørgsmål. Så minder Commander & Conquer serien lidt om Homeworld 2. Du kan måske også give Star craft 2 et skud samt Halo wars. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() |
well både C&C og Starcraft er ikke helt det sammen
Homeworld går ind under Sci-fi ikke ligesom C&C og SC 2 som er lidt noget andet Homeworld 2 er ude i rummet med et mothership og... det er det eneste jeg kan huske fra det :S jeg ved self godt at der er Eve-online og armada 2526 eller 2625 men det skulle gerne være et offline/singelplayer spil, Armada havde jeg men det er tur basret og det bliver ved med at crash -.-" |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:41.

Linear Mode