|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Random Access Memory
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej snyd.dk
Jeg har undret mig over hvorfor min pc kun har 3,2 DDR2 RAM? Det er jo også lidt irreterene ![]() Da vi købte den fik vi 4 GB RAM installert i den. Nu er der gået 3 år, og den har kun 3,2 nu??? ![]() På forhånd tak ![]() In-Gamer ![]()
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej In-Gamer
Har du hørt om brug? Hver gang din computer tænder bruger den RAM. Samt din dine ram klodser er også ved at være godt brugte efter 3 år. Dette er en helt normal fase og kan ikke gøres noget ved. Det samme som når du køber en PC med 1 TB (1 Terabyte = 1000 GB) Så får du ofte kun 940 eller mindre. Hvorfor. Jamen fordi din computer bruger plads på alt det nødvendige som System Dump filer- Keys osv. Det samme går for RAM. Hvad du ser f.eks i dit tilfælde sagde du 4 GB RAM. Det er jo regnet ud til hvor meget dine RAm klodser højest er beregnet til. Men eftersom din PC bruger noget af din RAM hver gang den kører, så får du kun det antal. Men dog kan du da hjælpe dine RAM-klodser ved at lave en større sidefil, det er faktisk det samme som RAM. Vil dog anbefale at du har en rimelig stor harddisk for at lave din sidefil større. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:37.

)
Linear Mode