|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Msn 2009
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey folkens.
Jeg har i lang tid ikke haft MSN på min computer - da det stort set er dødt - men jeg har fornyeligt fået interesse for det igen. Problemet er bare, at det nye MSN, er, hvordan kan man sige det på en ordenlig måde .. noget være fucking lort. ![]() Ingen grund til at forklare, hvis man har haft MSN 2009 og er gået over til det her ved man hvorfor. Med det sagt, ville jeg blive vildt glad hvis nogen gad forklare mig hvordan jeg kan få MSN 2009 igen, uden at nedgradere det andet Microsoft software jeg har, såsom WMM, Photo Gallery og mail. Har ikke haft held med Google, men jeg ved jo vi har en del intellektuelle individer her på forummet, så jeg håber nogen kunne hjælpe. ![]() Jeg sidder med Windows 7 Home Premium. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Desværre er der ikke nogen måder at få det.
Damn Microsoft de gjorde det samme med det Gamle Xbox Dashboard. Lad os bare håbe på at de indser det. Ellers kan du downloade gamle versioner af Messenger på uofficielle sider. Kan dog ikke garantere at de er virus fri. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Fandt en download for 2009 udgaven. Softonic er fuldstændig clean.
Windows Live Messenger - Download Afinstaller Messenger og installer den der version. Gjorder det lige selv.
Vind 1 måneds Sputnik(TV2) Sidst redigeret af lundahl; 05-04-11 kl 13:33. |
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:36.

Linear Mode