|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
hjælp til at finde et spil
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2010
Alder: 14
![]()
|
hejsa... jeg føler at jeg er løbet tør for fede spil, da jeg har gennemført dem alle op til flere gange. jeg kunne virkelig godt tænke mig et action spil, hvor man spillede som en FBI agent eller noget i den stil... spillet må godt være lissom gta eller mafia og sådan, bare på den anden side af loven... OG jeg vil helst også kunne køre i bil. tak på forhånd, og selvom i ikke kan et spil der opfylder mine krav, så bare skriv til mig alligevel... TAK!! (glemte lige at sige, det skal være til PC)
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Nov 2008
![]()
|
Citer:
Silent hill 3: Dit navn er Heather Mason og du er på et helt almindelig tur i centeret. du møder en underlig mand der siger at du skal møde en. du skal lige på toilet inden men der sker mange mærkelige ting. og finder ud af din far er blivet drabt. Silent hill 4: Dit navn er henry townshend og du er lige flyttet ind i en lejlighed men hvis du går på toilettet finder du et hul i væggen der fører dig til en helt anden verden. Det er nogle SMÅ forklaringer af historien i spillet håber du kunne bruge det! ![]()
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det du spørger efter er faktisk mods, addons & lignede til GTA. Der er ingen spil som er "ligesom GTA" men på den anden side af loven.
Jeg vil foreslår du prøver noget RPG agtigt hvis du godt kan lide den frie verden, og gøre hvad du har lyst til. GTA er et Sandbox spil, men RPG er nok det tætteste på genren du kommer. Her vil jeg dog stærkt anbefale Mass Effect. Både 1'eren og 2'eren. (2'eren er dog bedst, og du kan sagtens starte med 2'eren uden at miste det store af historien.)
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Dark Lord of the Sith
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm, jeg har aldrig spillet det før, men "The Saboteur" kunne være et bud. Det foregår under 2. verdenskrig ligefter Tyskland har besat/erobret Frankrig. Her spiller du en sabotør, der arbejder for modstandsbevægelsen og så er det et sandkasse spil.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:36.

og ja de opfylder ikke dine krav men du sagde jeg godt måtte! Anyway det er gyser bare skrev hvis jeg skal forklarer historien.

Linear Mode