|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Nye RAM i nyt Bundkort
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej snyd.dk!
![]() Jeg har tænkt på at jeg snart skal have et nyt bundkort... Men så ser jeg at jeg også skal have nye RAM. Fordi de gamle er DDR 2 RAM. Og vil meget heller have DDR 3 RAM. Jeg har fundet et Bundkort jeg måske vil have. Men jeg kan ikke finde ud af hvilke RAM der køre bedst til det. Så hvis i her på snyd.dk vil hjælpe med at finde nogen RAM der køre godt til det, ville det være super! ![]() Og jeg skal huske at sige, at jeg vil have 6 eller 8 GB DDR 3 RAM. ![]()
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan godt anbefale AMD Phenom II x6 Black Edition. 6 GB DDr3 "Pure evil" for at sige det på den måde. Jeg bruger selv denne processor og den har ikke svigtet mig. (Black edition P.ga mulighed for en komplet overclocking uden skade på processoren den selv)
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Nugat.
![]() Jeg spurgte om i ikke vil finde nogen gode RAM til dette bundkort jeg havde fundet. Men du begynder at snakke om processor? Men du siger jeg skal have en "AMD Phenom II x6 Black Edition" processor. Og man kan da ikke putte AMD teknologi i et INTEL bundkort? eller hvad?
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:36.

Linear Mode