|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
modern warfare 2
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lad venligst være med at kritisere spillene.
Altså, det kommer an på hvad du vil have. Køber du Modern Warfare 2 kan du se frem til en LAAANG tids ventetid på Matchmaking. Jeg har selv Black ops, jeg syntes ikke det er skuffene alt efter havd du går efter. Som jeg siger mange syntes at Black ops er dårligt P.ga de bliver skudt hele tiden og får mere døde end drabte. Det er op til dig, ser frem til dit valg Cheers, Nugat ![]() |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det er jo sådan set op til dig selv
har også fået nogle @!#$ede kommentare for at sige det lige ud, om black ops selv.. jeg ejer det - syntes nu selv at det er Ret godt^^ (Modern Warfare 2 er også Epic! bare så du ve' det )
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Altså, der er en ret så stor forskel på de to spil, selvom de begge er CoD titler.
Jeg startede selv ud med Modern Warfare 2, efter at have spillet Halo 3 i lang tid, og syntes det var ekstremt svært at vænne sig til konstant at dø, og jeg var specielt træt af at alle brugte de mere overpowered våben såsom UMP45 og ACR. Modern Warfare 2 er også fyldt med fejl og exploits, såsom wall breaching og noob tubing, hvilket er røv sygt, og man får bare lyst til at smide sin disk ind i en mur til sidst. Men her, efter at have spillet Black Ops i noget tid, længes jeg dog efter Modern Warfare 2s stil, våben, og baner. Black Ops er et ekstremt godt spil, der fokusere meget på objective gameplay og mere gennemtænkte ting, hvilket gør det til et fedt spil at spille hvis man har en ven eller to at spille det med. Men spillet i sig selv, er meget langsomt, og gentageligt, pga. at alle bruger Ghost med AK74u eller FAMAS, begge to nogle af de mest noob venlige våben jeg hidtil har set i et CoD spil. En ting de dog gjorde rigtigt i Black Ops, var at fjerne Stopping Power, hvilket gjorde at man faktisk kunne bruge en anden second perk, dette burde helt klart gentage sig i de næste. Dog trækker det meget ned, at det føltes meget stift at spille, hvorimod Modern Warfare 2 føltes som om man faktisk er lidt mere med. Mht. grafik og lyd, må jeg sige at Modern Warfare 2 vinder. Modern Warfare 2 har mange flere farver, og lyden af de forskellige våben er også bedre end de plastik lyde Black Ops har. Modern Warfare 2 har også et flertal af sjove baner, såsom Sub Base, som jeg savner rigtig meget, men Black Ops har til gengæld nogle lidt mere balancerede baner, hvilket gør dem lidt federe at spille. Min vurdering er at Modern Warfare 2 er federe hvis du er lidt mere af en casual gamer, der bare spiller for at have det lidt sjovt, da det er et easy mode spil hvor alt kan dræbes på 1-3 skud, hvorimod Black Ops kræver at man tager sin tryhard hat på, og går efter at vinde. Hvad med at købe CoD 4 ? ![]() |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:35.

). Men for alt i verden ikke køb Black ops. Der er kun en god ting ved det og det er Zombie.

har også fået nogle @!#$ede kommentare for at sige det lige ud, om black ops selv.. jeg ejer det - syntes nu selv at det er Ret godt^^ (Modern Warfare 2 er også Epic! bare så du ve' det 

Linear Mode