|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Black ops Cheats PC!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej jeg har set der man kan gøre så console commands virker til at hacke i single player og zombie.
men vil lige vide om man kan blive banned for det? vis man ikke kan ville det også være fedt vis i fik de cheats her ind på snyd.dk! ![]()
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Med det sagt, ville jeg ikke tro at Zombie hacks vil være lovlige, da der jo nok er en highscore til det, ret mig hvis jeg tager fejl. |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
ja, det virker bare mærkeligt at man bare kan åbne den der fil så let og så bind f.eks noclip til N og så kan man flyve i multiplayer?
men synes også at de burde havde lavet settings til spillet ligesom i firefight i halo reach.
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: May 2009
Sted: KBH
Alder: 17
![]()
|
det kan du desvære... zombie mod er langt hen af vejen client side.... hvilket vil sige at: du selv bestemmer reglerne, du kan få uendelig liv, ammo, ja i teorien alt! det kan sammenlignes med dengang da minecraft inventory var clientside.
infinity ward har også meldt ud at de ikke vil fixe dette "problem" |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | ||||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Citer:
Er det ikke noget med man binder en key til en command? Men det skal være "Config.cfg" og ikke "Config_ mp.cfg".
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Har allerede hacket mit eget zombie
både god mode og uendelig ammo . God mode duer kun i single mens ammo hack duer i single, private og multi hvis du er host. Du kan ikke blive banned eftersom at der ikke er nogen sikkerhed på. Også at det er hosten selv der bestemmer det. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
men online med folk man ikke kender skal man ikke kunne det! kun single player og private. selv om mig og en anden vi spillede private sammen der sagde den bare cheats are not allowed on this server !
Sidst redigeret af MAXIMUM; 26-03-11 kl 14:20. |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Cheats virker kun med en dedicated server.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:35.

både god mode og uendelig ammo . God mode duer kun i single mens ammo hack duer i single, private og multi hvis du er host. Du kan ikke blive banned eftersom at der ikke er nogen sikkerhed på. Også at det er hosten selv der bestemmer det.

!
Linear Mode