|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Problem i counter-strike:source
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
hej alle jer på Snyd.dk
![]() jeg har et Problem med mit Counter-strike: Source(CSS) på min stationære. Problemet: hver gang jeg starter mit "CSS" op og går ind i indstillinger og sætter alt så højt op som jeg kan og joiner en server lagger/hakker jeg helt vildt(så meget at jeg ikk kan spille) men så når jeg går ind i indstillinger igen og sætter alting så langt ned som jeg nu kan komme til. og joiner en server lagger/hakker jeg slet ikk, men så er der den dårligste graffik, så dårlig at man ikk har lyst til at spille. har i nogen forslag så er i meget velkommene til at svar her inde eller kontakte mig på steam: frederik_skovbo_caroe |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har vel ikke godt nok grafikkort? Måske kan din computer ikke trække det?
Men det lyder meget mystisk, fordi "CSS" kræver ikke så meget af computeren... css system requirements Eller hvad? ![]()
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Shax. Har haft og (Har det stadig) det har ikke noget med din computer at gøre. Har et Nvidia Geforce GTX 480 og den gør det i Day of Defeat: Source. Det eneste jeg gør når det sker er at trykke på Esc (Escape) og så skulle alting virke igen.
Problemet er faktisk at der er nogle fejl i Source Motoren efter opdateringerne af den og samt opdateringer af Steam. Vi kan kun håbe på at det bliver fikset eller vi kan sende feedback. Tag eventuelt "Videobelastnings testen" eller start et andet spil med Source Motor og se om det sker deri. Men jeg kan så sandt sige at det er en Sjælden fejl. Prøv at Defragmentere dine spil filer det gør du her. Steam > Bibliotek (Libary) > Counter-Strike Source (Højre klik) > Vælg egenskaber > Vælg fanen "Lokale filer" > Tryk på "Defragmenter-Cache filer" Dette sletter ikke dine spil. Men rydder op i dine spil filer såsom. Fejl logs samt andre unødvendige ting. Det skulle få dit spil op og kører. Held & Lykke og håber jeg hører fra dig igen. - Cheers, Nugat |
|
|
|
| Skulderklap til @nugat@ af: | † Daniel † (04-03-11) |
|
|
#8 (permalink) | |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Citer:
Det virker helt fint nu, sindsyg mange gange tak NUGAT!! ![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
:O har nemlig liiiiiiiiiiiige samme problem, så vil teste det senere xP godt det lige kom op
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:29.

håber os det virker for dig 
Linear Mode