|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Diablo 3 - Facebook
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Feb 2011
![]()
|
Diablo 3 - Blizzard. Ligger nye screenshots / arts ind på deres facebook for hvert 25.000 medlem de får. Velkommen til Facebook - log pÃ¥, tilmeld dig eller fÃ¥ mere at vide
Så bare kom igang folkens ![]() Diablo The Warcraft Facebook page recently hit 1million who 'Like' it and rubbed it in our faces. We know there are millions of Diablo players out there, and to take the fight back we have some incentives all lined up. Beginning at 550,000 'People Like This' of the Diablo Facebook page we'll post new art and screenshots, and ...for every 25,000 additional page 'Likes' we receive after that up to 1million. Let's do this! Velkommen til Facebook - log pÃ¥, tilmeld dig eller fÃ¥ mere at vide |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hehe. Ja.
Blizzard har altid været god til at finde måder at reklamere for dem selv Bruger dog ikke facebook til noget, men den får nu en fra mig alligevel. Håber snart spillet kommer ud. Sidder og venter spændt. Har glædet mig rigtig længe nu. Spillede nemlig Diablo 2 med mine venner da jeg gik i SFO, og har gode minder fra det spil Vi kunne side i timevis.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:23.

Linear Mode