|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Lyd i MW2 manger! -Nogle der kan hjælpe? - PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej snydere!
Jonas, her med et problem som jeg håber i kan hjælpe med... Hej, jeg har her på det sidste spilet med Call of Duty: Mordern Warfare 2, men nu har jeg et problem nemelig at alt lyden er væk (Menu musik, lyd effekter, stemme, m.m). Lige pludslig da jeg åbnede spillet var det ingen lyd, og ja, jeg har tjekket mit headset, og højtalere de kan spille alt andet (YouTube, WiMP, m.m). Har tjekket i Mixer, og at MW2 er slået til, men altså ingen lyd. Nogler der kender problemet, eller kan researche kan ikke finde noget på Google! ;( Reltek/ Realtek (Kan ikke huske) lyd driver -Cia, Jonas ![]() Sidst redigeret af iJonas; 06-02-11 kl 21:09. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du tjekket dine Options? Eller dine lydstykre mixer. Den kan være nogen har skruet ned for den.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du tjekket om der kan være lyd i baggrunden IMENS du spiller MW2?
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2010
![]()
|
Hej alle snyd bruger jeg har spiller battelfildheros i noget tid men jeg har stadig ikke fundet du at snyd uden at instelere nogle programer alle dem der har lagt vidioer ud på youtobe har insteleret pogramer Kan i hjelpe mig
|
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:23.

Linear Mode