|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Blæser på PC
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Nov 2008
![]()
|
Hej jeg vil meget gerne hjælpe min vens PC men jeg kan ikke!
Til almindelig brug køre den fint (Word, Internet OSV) Men Lige siden min ven installerede Call of Duty Black ops har hans computer ikke kunnet spille mere end ca 30 min. Så går den i stå. Vi begge tror og er ret sikker på at det er noget med blæseren da den bliver rigtig hurtig varm. Hvis i har en løsning vil vi meget gerne hører fra jer! ![]() Varme hilsner fra: Min ven og jeg.
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vis den lukker ned kan det være, strømforsyning der er ikke er for stærk.
elle at den bliver for varm. vis det er fordi den er for varm så prøv at sæt den hen til et sted hvor der er mere luft.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
MAXIMUM research igen da.
Call of Duty: Black ops på pc har det at "Fucke" din pc Ram op og medføre freeze og nedbrydning. en opdatering skulle da fixe det men desværre ikke optimalt. Research er lavet og taget fra gamespot forums samt black ops forumet har du nogensinde lagt mærke til "Shader warming" funktionen i options. jeg har haft det så kaldte problem med et GTX 420 og intel i7 K6-3 500 Kryotech cooling system. Den eneste mulighed er at vente. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
@nugat sorry
.godt det ikke er sket ved både min bærbar og stationær endnu.
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Da jeg sendte min pc til reperation gjorde de noget service ved den..
De rensede den, lavede det der skulle laves MEN! De havde opdateret noget driver eller noget, og den blev meget lidt varm.. Et godt råd vil være at stoppe med at sætte pcen på gulvtæppe, overflader med tøv eller nullermænd, senge, dyner.. Fordi alt dette hober sig op og til sidst så brænder lortet sammen.. For hvis en pc skal puste luft ud, skal den jo også ha luft til det (Snavs og andet møg kommer med der hvor din pc suger luft ind) Min pc havde det med at lukke ned, fordi den skulle køle af (altså den lukkede alt og slukkede).. simon
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:22.

.

Linear Mode