|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Hjælp til Sony Vegas Pro 10.0c
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Banned
![]() ![]() |
Siden jeg opdaterede mit tidligere sony vegas pro 10.0b til '10.0c har jeg ikke kunne komme ind i programmet. Når jeg trykker sker der ikke noget...
Hvis du ikke ved hvad sony vegas er, så er det et videoredigeringsprogram eller sådan noget... Jeg køre windows 7 ultimate 32-bit ![]() |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan være du har fucked det op under opdateringen. Ændret genvej eller noget i den retning.
Prøv at find den originale fil og start det derfra istedet for genvejen. Ellers prøv at geninstallér det. EDIT: Hvis der kommer en fejl meddelelse bedes du venligst skrive det ind her først før du gør noget.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Banned
![]() ![]() |
Citer:
Jeg har nu geninstalleret programmet og det samme sker, også selv om jeg bruger ^^ ![]() [JEG SKAL LAVE EN SKOLEOPGAVE!!!] |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Jul 2011
![]()
|
Det bedste jeg kan anbefale dig at gøre er at afinstallere programmet helt, og rydde op i registry, det kunne være at der er gået ged i licenceringen.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Sony Creative Software\Vegas Pro\10.0 Men som altid med Registry, tag en backup før du ændrer noget, og hvis du piller ved den key, så kan jeg garantere at du nok bliver nødt til at skulle indtaste din licens og genregistrere. Som altid, så kan du hente den seneste version af Vegas hos Sony: Sony Creative Software - Download: Vegas Pro 10.0 Og husk at der er både en 32 og 64 bit version. Jeg tvivler på at man kan komme til at lægge 64 bit versionen op 32 bit Windows, men man ved jo aldrig. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Banned
![]() ![]() |
Citer:
men Jeg har fundet ud af det - Hvis det er en ulovlig version (som ved mig) spærer sony det i den nyeste opdatering (tror jeg nok) ![]() |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:21.

Linear Mode