|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
får i det nogen gange dårligt når i kigger på nye spil? (PC gamere only.)
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ADVARSEL: PLEASE IKKE NOGEN KONSOL FANBOYS HER!
hej er jeg den nogen gange sådan at når i kigger på nye PC/konsol spil tænker i at men bare ikke gider dem mere. jeg synes at det ligner at alle spil bare er fra Apple det med vis nu vi kigger på en iphone med at du er ligesom i jail. det jeg mener at vis vi kigger på de gamle spil gode gamle RTS og andre slags spil, de var overhoved ikke begrænset se MW1 der kunne man spille 50 spillere online med mods og det hele og i WAW men nu i Black ops kan man igen ting på grund af DLC'er. det meste af spil bliver begrænset er på grund af konsoller de ikke er stærke nok og for simple mennesker. her er en lille liste over dem vi kan stole på: Valve - steam og counter strike Bohemia Interactive - ARMA spil som kun er til PC og ikke er begrænset Obsidian Entertainment - fallout 3/New vegas de har lavet mod systemer og det hele Tale Worlds - Mount and blade Blizzard - SC 2. den der har forladt os: DICE - de var så gode engang crytek - deres crysis var et rigtig godt PC spil andre COD spil - engang var map pack gratis og man kunne selv lave dem. og næsten alle spil laver. vis i kigger på nutidens spil og dem fra 4 år siden ville i kunne se forskæl på at de gamle spil var meget sjovere at få mods til og flere maps editor og det hele. måske lyder jeg lidt dum.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
Jeg må indrømme at jeg også kan mærke det i nogle af de få spil jeg nu ofte spiller, som er multi-platform.
Dog synes jeg mest det er ting som styring, visuelt materiale samt kompitabilitet det går mest udover når man snakker om spil der findes til både PC og konsoller. Jeg forstår dog godt spiludviklerne. Konsollerne udgør et kæmpemæssigt marked, og nogle udviklere lægger mere og mere vægt på udvikling af spil til enten konsoller, eller multi-platforme, for at følge med markedet, og derved score flere penge. I sidste ende går det hele jo ud på pengene. Respekt til de udviklere som virkelig forstår at lytte til forbrugernes ytringer, og ikke blot er penge-griske. Men på samme tid respekterer jeg også at der på visse punkter er behov for forandringer, for at nogle spilstudier kan leve videre i godt helbred. Jeg er ikke en hardcore gamer. Jeg spiller de spil jeg kan lide indimellem, og ytrer mig egentligt ikke grufuldt meget omkring de forskellige negative - samt positive - sider der skulle være omkring de bestemte spil. Men MAXIMUM, tiderne ændrer sig. Teknologien idag styrter fremad med lysets hastighed, og diverse udviklere er nødsaget til at følge med på sporet for at overleve, eller gøre deres velstand endnu bedre. Alt dette kan vi blot håbe på i sidste ende fører til noget endnu mere kvalitets-rigt materiale fra deres side. Jeg synes blot vi skal være glade for at vi har adgang til så meget teknologi som vi har idag, hvad angår spil og de forskellige platforme. For 10 år siden var tingene meget anderledes. Idag har vi alverdens glæder i spilverdenen. Og hvad mon der står os i vente om 10 år igen? Jeg siger blot, lad der ske forandring, for det er hvad der skaber vores fremtid. Nægter eller afskyer man forandring, er man blot bange for vores egen fremtid.
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
ja, men jeg tror desvære det bliver endnu mere lukket fordi Onlive som er et godt program men kan også være rigtig farligt kan tage magten så det bliver umulig at installere mods og alt det der. og de tjener jo flere penge ved at have deres spil til Onlive fordi der kan man ikke downloade dem ulovligt bruge hacks.
jeg kan bare godt lide når der også er lidt udvikler i spillerene og en selv at det ikke er dem der laver spil der bestemmer det hele. men tak fordi i forstod noget af det. ![]()
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:19.

Linear Mode