|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Windows 7 problem
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: May 2009
Sted: KBH
Alder: 17
![]()
|
Jeg bruger Windows 7 og indtil nu har det kørt fejl frit , men...
hver gang jeg prøver at åbne "kør" (ved at trykke + R ), skriver den: denne handling er blevet annulleret på grund af begrænsninger på computeren. Jeg er admin på min pc og der er ingen virus (tjekket med Zonealarm og AVG 2011), har prøvet at finde system fejl med: windows, RegistryBooster 2010 og AVG tuneup 2011 på forhånd tak |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det problem har jeg også været ude for.
Prøv følgende: Enten åbner du start og skriver kør i søgefeltet. Eller også kan du prøve at sætte adgangskode på samt lave en ny bruger med begrænset handlinger. Hvad der virkede for mig var at redigere lidt i min SYSTEM32 mappe. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Jeg kan sagtens finde "Kør" ved at søge det. Ellers tryk på "Start", højre-klik på et tomt område i menuen (Ude i højre side), klik "Egenskaber" og scroll ned indtil du finder "Kommandoen Kør". Sæt flueben i denne. Nu vil du altid kunne finde "Kør" i Start-menuen, ude i højre side iblandt de andre faste faner.
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]()
|
først vil jeg gerne takke for rådene, men...
jeg kan ikke finde kør ved at søge eller ved at kigge i egenskaber. Jeg tror også at det er en fejl på "kør" og ikke genvejen. Har søgt internettet og mange andre har haft samme problem ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg anbefaler du prøver Tune-Up Utilities (TuneUp Utilitiesâ„¢ 2011) jeg har det selv og det fixer 9/10 af mine problemer, og før jeg brugte det tog min computer 30 sek om at starte op nu tar' det 25.
Jeg kan anbefalde det |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |||||||||||
|
Senior Medlem
![]()
|
det virkede desvære heller ikke
![]() Er der en der kan prøve at oploade sin "kør" (evt. til Free large file hosting. Send big files the easy way! ) og ligge et link her eller på min mail? |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
Men du kan prøve: Ctrl+Alt+Delete ->Progrgammer-fanen -> Nyt job ![]() |
|
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:14.

+ R ), skriver den: 

Linear Mode