|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Gta multiplayer hjælp
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan ikke spille San Andreas Multiplayer hvis du har installeret spillet med en DVD.
Alle nyere DVD'er indeholder GTA: San Andreas v. 2.0. San Andreas Multiplayer kræver v. 1.0. Der er ingen mulighed for at nedgradere spillet til v. 1.0. Hvis du dog kender nogen som har spillet liggende som v. 1.0, er det lovligt at få det overført til din computer, fra deres, så længe du stadig ejer selve GTA: San Andreas DVD'en samt CD-key.
|
|
|
#4 (permalink) | ||
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citer:
På SA-MPs hjemmeside linkes der til en tredjepartspatch, der kan nedgradere spillet til version 1.0. Det er så vidt jeg husker kun på Steam, at man ikke kan negradere spillet. SA-MP San Andreas Multiplayer mod for Grand Theft Auto (GTA SA) Citer:
Installer ovennævnte nedgradering og prøv at installere spillet på ny . |
||
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Moderator
Citer:
![]()
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
mærkeligt jeg har det til steam og der kunne jeg godt få det til at virke.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:14.

.

Linear Mode