|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Bedste FPS spil 2010 - Afstemning
| Se Afstemnings Resultat: Bedste FPS spil 2010 | |||
| Call of Duty: Morden Warfare 2 |
|
1 | 8.33% |
| Call of Duty: Black Ops |
|
4 | 33.33% |
| Battlefield: Bad Company 2 |
|
4 | 33.33% |
| Halo Reach |
|
1 | 8.33% |
| Medal of Honor |
|
0 | 0% |
| Bioshock 2 |
|
2 | 16.67% |
| Deltagere: 12. Du må ikke stemme i denne afstemning | |||
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke spillet Halo reach (sadly) Så jeg stemmer på BFBC2. Jeg har fundet meget glæde i det spil
![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Er ikke ret vild med de nye Battlefield spil, så hellere gå tilbage til BF2.
![]() Men jeg stemte på Black Ops, fordi jeg på ingen måde var tilfreds med Reach, og Modern Warfare 2 var simpelthen bare fyldt med så mange fejl der aldrig vil blive rettet. Reach er ikke det værd, jeg er simpelthen så skuffet over Bungie .. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Stemte Bad Company 2.
Det spil er fantastisk efter min mening. Siden Modern Warfare 2(Og delvist World at War) har jeg været skuffet over de nyere CoD titler. Har simpelthen ikke lyst til at spendere flere penge på CoD. Indtil videre sidder jeg på Battlefield-vognen. Har også været skuffet over Halo 3. Synes det er for mainstream, og det føles som om at de fleste Xbox 360 ejere forguder det spil. De resterende spil har jeg aldrig prøvet.
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
Tjaa jeg syntes at Black ops Campaign var for kort. Men sjov og giver dig på en måde "et skud adrenalin"
Tjaaa jeg ejer en PS3. Men Har spillet Halo Reach og jeg må sige at Campaignen var noget af det mest Mind blowing things jeg nogensinde har prøvet. Fantatisk ;D Bad company 2: Jeg elsker det spil og har købt den nye DLC Vietnam. MoH: Super flot grafik og dejligt de har bragt "custom class" tilbage Dog er nedturen for lidt server, eller rettere sagt spillere Bioshock 2: fedt spil og jeg er pretty stor fan af Bioshock serien. Dog lidt forvirrende gameplay og jeg føler at man hurtig mister sin interesse i spillet. Multiplayer (Pænt sagt) er dog en katastrofe |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:14.

Bioshock 2 xD

Linear Mode