|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
gta liberty city
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis jeg husker korrekt gemmer man i de Safe House man har og går ind i rummet hvor der er en seng og klikker på F. Husk hver gang du gemmer går der 6 timer frem i spillet.
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Hvis du klare en mission gemmer den også.
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Dec 2010
![]()
|
Skriver på vegne af min søn på 14 år, jeg hedder Annika. Det virker desværre heller ikke. Der står noget med at man skal "sign in on windows live" for at gemme, men det kan jeg ikke helt finde ud af. Er ikke computer nørd desværre ha ha. Og ej heller min søn. Tror du jeg skal prøve at afinstallere det hele og starte forfra????
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator & Skribent
Så vidt jeg ved, kræver det ikke en bruger hvis man spiller singleplayer - men har han valgt online delen kræver det en Games for Windows - Live bruger og en Rockstar Games Social Club bruger. Kunne være det, men ellers så ved jeg ikke hvorfor.
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Dec 2010
![]()
|
tak huma.....
er der nogle der kender en kode så man ikke får politi efter sig hej alle dem der har hjulpet mig her er lige et godt råd til hvordan man tjener penge man kan bare tage hen til en net cafe. Så er der en slags bader eller sådan noget hvor man kan købe kager der går man bare hen til kassen og trykker e så stjeler man alle pengene. Men der kommer politi efter en så kan man bare stikke af eller skriv den der kode med fjern politi. Så kan man gå ud og løbe væk i 6 til 10 sek og der efter komme til bage og gør det samme. er der nogle der kender nogle gode koder nogle der kender nogle gode koder Sidst redigeret af Soyaman; 09-01-11 kl 00:07. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
Der findes desværre ikke mange andre end dem vi har.
Jo. Der er koder til at fjerne politiet. Du kan bare ikke gøre at det er umuligt for dem at følge efter dig (Som i San Andreas) Penge koder findes heller ikke. Du kan købe nogle af de store steder du får til sidst i spillet (Studioet på midterøen f.eks) som genererer penge over tid. Grand Theft Auto Vice City (GTA) – PS2 | Snydekoder Det er de koder vi har. Håber det hjalp.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:13.

Linear Mode