|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Steam problem
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Jeg har aldrig haft problemer med Steam før, men lige nu har jeg et problem.
Problemet er at Steam ikke kan finde signalet. Steam kan ikke kontakte nettet når jeg skal finde mine venner. Der står jeg er "offline" og jeg kan heller ikke se mine venner, jeg får bare sådan en meddeles "No network connection could be made to the Steam servers. Steam will automatically retry connection until the service becomes available." Jeg har prøvet alt. Jeg har affinstalleret og nærmest gjort alt. Jeg mistænker lidt min firewall for noget, men det sku' være lidt underligt når jeg har sat alt blokering fra min firewall til default. I går brugte jeg AVG's nye "tuneUp" program som retter de fleste af mine fejl på computeren. Det har virket, indtil i dag hvor jeg så tænder og det ikke virker. Jeg slog noget med administrator fra og det kan sagtens have noget at gøre med det. Der er bare problemet at AVG's program nu er udløbet. Vil det virke at afinstallere det? Vil den så slå indstillingerne fra hvis jeg gør det? Så jeg har brug for alt hjælpe i kan give mig. ![]()
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har selv samme problem. Det har andre også.
Det er Steam som er selve problemet. Bare vent på et fix.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
Det er ikke et problem hos dig lundahl. Det er et problem for stort set alle Steams brugere lige nu. Mig og min ven kan heller ikke gå Online på Steam Friends. Men i bund og grund er der ikke det helt store problem, da man stadig kan spille sine spil.
Det bliver sikkert snart fikset.
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Når okay så. Så var det godt at jeg backuppet det hele først
![]()
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
ja og så kan man købe spil men nej der er ikke adgang til venner, jov vis man finder dem i fællesskabet! men lige der hvor man kan chatte kan man ikke! håber de snart fixer det
!
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:12.

Linear Mode