|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
[INDEKS] Sims 3 problemer
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Nov 2010
![]()
|
Hej alle ...
Har i noget tid haft problemer med at spille sims 3 + hente nye ting til det, det er efter man skal opdatere til det nyeste opdatering som der er ( kan ikke huske hvad nummer det er ) Jeg har altid hentet nye ting på nettet, altså tøj, møbler, lande osv, men efter mit spil begyndte at drille blev jeg nødtil at slette sims 3 ( efter jeg fik det opdateret ), og nu har jeg installeret det på ny , men samme problem kommer frem + når jeg henter nye ting, vil de ikke blive installeret + de ikke bliver vist inde i spillet ( når det er installeret ) ... Håber nogle kan hjælpe mig .. I må endelig spørger til hvad mit problem er i forbindelse med spillet, hvis i ikke helt er med .. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Skriver den noget med fejl eller kommer de bare ikke?
|
|
|
|
#6 (permalink) | ||||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2010
Alder: 16
![]()
|
Citer:
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
måske er der noget galt med din CD det kan godt ske at den ikke gider at overføre en fil! prøv at gå ind på: https://activate.ea.com/applyentitle...o?locale=da_DK der skal du indtaste din kode og så burde du kunne hente det derfra det kan man med nogen spil, så hent spillet derfra!
så kan det være at det virker!
|
|
![]() |
| Tags |
| sims 3 |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:12.

Linear Mode