|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Sims 3 vil ikke starte
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Er ny på snyd.dk
![]() Medlem siden d.: Nov 2010
Alder: 22
![]()
|
Jeg har i nogen tid spillet sims 3 på min HP Pavilion dv6000 uden problemer. Der er både grundpakken og én udvidelsespakke: Sims 3 - Verdenseventyr.
Efter jeg har opdateret mit spil til 2.12.8.009002 kan jeg ikke starte spillet Denne besked dukker op: "FEJL. Dit The Sims 3 grundspil er ikke kompitabel med denne The Sims 3-udvidelsespakke. Opdatér venligst dit spil via startprogrammet." Der har aldrig været bøvl med at opdatere, men har prøvet om jeg kan opdatere grundpakken, men det kan jeg ikke :s Både min søster og Jeg spiller spillet, så vi vil være kede af, at det går i udu ![]() Er ikke den store "computernørd", så tingene skal måske skæres lidt ud i pap. Håber på hjælp. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Copy/Paste mit forrige indlæg.
"- Gør følgende 1. Afinstaller spillet inkl. ekstrapakke 2. Slet den resterende "EA Mappe" inde i "C:\Programmer\ Electronic Arts"" 3. Geninstaller spillet, og det burde gerne køre fint"
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:11.

Linear Mode