|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Steel Series Headset
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej!
I ved alle godt at i headset er der en højre og venstre side. Men i mit er det omvendt?? Den side der er højre, er i venstre side. Og den side der er venstre er i højre side... Det vil sige de sider dårligt på mig (fordi de jo sider omvendt) Og jeg for også pisse ondt i ørene af det, forde de presser ind på dem. Er der nogen løsning til mit problem? -In-Gamer
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Undskyld... jeg fatter det ikke :P
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
åhh.. så lyden sidder i den forkerte side hva'?
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
Høretelefonerne
Det passer ikke ordentligt til ham, dvs han vender dem om så de sidder bedre. Men lyden ændres hvilket gør det betydeligt sværere at spille da lyden kommer den omvendte vej end den måde hans høretelefoner sidder. Han vil have svar på om det er muligt at gøre lyden fra højre til venstre, og omvendt..
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
Nårhh!!!!!!!.... Jeg er Blank :P har du søgt på det??
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
Først skal jeg vide hvilket stykke lyd-software du har installeret på din PC. Derefter kan jeg guide dig igennem hvordan du bytter om på højre/venstre lyd-indgang.
Har du derudover tjekket om det er muligt at tage selve ørebøfferne af, og bytte dem om på selve stellet/bøjlen? Det er nemlig muligt med mine Sennheiser høretelefoner.
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:06.

Linear Mode