|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Hurtig PC, men alligevel ikke...
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Banned
![]() ![]() |
Jeg geninstallerede windows på min pc, efter lyden ikke virkede. Nu er der ingen aero i vista, og min expirience index er på 5.0, hvor der laveste er mit ram (3 GB).
Det eneste der kan hakke lidt i spil er vores internet. Men hvis jeg redigere film med sony vegas går den kold, den plejer ellers ikke være langsom i det, men nu går den kold bare jeg klilpper lidt i en fil, eller sætter musik på.... Det sker ikke med Movie Maker (lorteprogram). ![]() Så, kan i hjælpe mig lidt med hvorfor min pc er langsom/hurtig, og jeg ville blive meget glad hvis der kom aero på ![]() PS det er Windows Vista Home Premium... (hvor er edit knappen??) Lang tid siden her på snyd, JEG VED IKKE HVAD DER SKETE MEN DET VIRKER NU!!! SLET MIN TRÅD EN ELLER ANDEN!!!! Sidst redigeret af Taizun; 31-10-10 kl 10:56. |
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tråd lukkes efter forespørgsel.
Du kan ikke selv redigere indlæg før du har nået 30-40 indlæg.
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:05.

Linear Mode