|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Steam crash på Win7
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja igen problmer med steam....
Steam crasher hver gang jeg prøver at gå ind i source [Kort sagt Hal life engine 2] spil og mw2 Hvorfor ja det ved jeg ikke eftersom jeg har gjort alt hvad der står på steam support. Genstartet computeren og steam. Slukket Antivirus programmer. Slået DEP fra. Slået firewall fra. Kør som administrator Men! I Moh singleplayer og multiplayer og i fallout new vegas crasher det ikke?! Jeg mistænker programmet Advanced SystemCare for at have slettet nogle vigtige steam filer siden da eller Nvidia 260.69 Driver opdateringen Kan det være rigtigt. Eller er det bare steam serveren der er nede nu? EDIT: Det er kun spil med Half life engine såsom left 4 dead, left 4 dead 2 beat hazard. Og som det eneste spil med en anden motor der crasher i steam er mordern warfare 2 Sidst redigeret af @nugat@; 24-10-10 kl 12:50. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
Jaah... lyder sært :S mit steam på min computer (win7) er heller ikke for go'.. men har aldrig haft problemer med de enkelte source spil.
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Det lyder som om det har noget at gøre med dit grafikkort, på min gamle computer installerede og opdaterede jeg mit grafikkort og alle Steam spil crashede, men jeg diskfragmenterede mine spil, og det virkede.
Du kan diskfragmenterer dine spil ved at: Højre klikke på spillet, klikke "Properties", vælge fanen "Local Files" og klikke på "DEFRAGMENT CACHE FILES".
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
på min gamle pc crasher det hele tiden. men det går det på min nye måske fordi at jeg kører bit 64 og det er meget hurtigere. høre klik på dit spil-Egenskaber- lokale spil filer- defragmenter spil filer. prøv det måske hjælper det men er ikke sikker.
|
|
|
|
#5 (permalink) | |||||||||||
|
aka >> Stefan <<
![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jan 2010
Alder: 16
![]()
|
Ikke den store forskel på 32-bit, og 64-bit, andet en 64-bit er en del hurtiger, dog er 32-bit en del mere stabilt.
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
sorry ludahl der jeg posted den gjorde du det vidst også næsten på samme tid så jeg så ikke at du havde sent det ud.
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Senior Medlem
Citer:
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Medlem
Nåh ja tak for jeres svar Alle sammen.
Men grunden til at steam crashede var, at jeg havde DMZ slået til og nu hvor steam ikke understøtter DMZ var det grunden. Læste lidt om hvorfor og hvordan man fik det væk mange skrev det hjalp at slå DMZ fra. 2 Grund var at min TDC Box nulstillede hele tiden og hver gang det sker får du en ny ip, læste at en lílle ændring i ens ip kan få steam til at blive "forvirret" Tak for jeres svar og undskyld jeg ikke gav bedre forklaring. [LØST] |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:04.

Linear Mode