|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
låst genvej :(
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2010
Alder: 14
![]()
|
hej alle.... jeg ville have et program der kunne afspille 'mp4' så jeg downloadede "final media player" desværre fulgte der en form for virus med, en af dem der heletiden dukker op og ber mig købe det... programmet hedder "Shredder" og den har en form for låst genvej... jeg( store idiot) tænte ikke på at afinstallere programmet men slettede mappen, i håb om den åndsvage genvej ville forsvinde!! det gjorde den ikke... hvorfor jeg ikke bare sletter den er fordi: 1. den kan ikke flyttes fraa skrivebordet, DVS. i parpir kurven, i en mappe, eller i denne computer. 2. når du højreklikker har man 2, og kun 2, valgmuligheder: "opret genvej" og "åbn"... har prøvet at slette i fejlsikret tilstand men det virker ikke... så PLZ... har nogen et svar på det her rod??? tak på forhånd :S
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
Prøv at luk alle processerne som køre med et navn lindene det du skriver, det gør du ved at klikke på CTRL + ALT + DELETE, derefter klik på fanen "Processor" og dobbelt klikke på processen.
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at køre scanning igennem med dit virus program (Hvad jeg ikke tror hjælper så meget siden du har slettet alle filerne i mappen)
Siden da kan du bruge Windows Media Center eller Windows Media Player. ofte er det sådan at genvej og filer (Den virus du har) er gemt hvor du ikke normalt kommer ind eller kan få adgang ind til. Prøv Norrton Power Eraser http://security.symantec.com/nbrt/np...id=na&ispid=na Jeg vil lige advare dig dette program Bruger meget hårdhærdede midler til at finde og slette de virusser og kan resultere i at slette nogle af dine pcs vigtige filer (Husk nu jeg tager intet ansvar for ødelagt pc hvis du bruger programmet) - Lad mig lige sige at det er sjældent det sker og ofte er den genvej kun blot for at irritere dig. Det er muligt at skjule den. |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:04.

Linear Mode