|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Hvad er det bedste spil der er lavet ever ???
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Oct 2010
Sted: København
![]()
|
Har i lang tid spekuleret over spørgsmålet hvad er det bedste spil der er lavet og er endlig kommet frem til at jeg syntes det er World of warcraft men hvad syntes du?
![]() ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Alder: 13
![]()
|
Tror helt klart jeg vil sige Call of Duty serien. Jeg kan ikke sige vilke vilket i serien da de alle er forskellige.
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
World of Warcraft.
Folk er villige til at betale flere tusinde kroner for spillet og der er 12 million subscribers world-wide lige for tiden ![]()
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
World of Warcraft
havde i regnet med andet xD..... og så det soya sagde ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Oct 2010
![]()
|
Men der er rigtigt hvad Soya siger for WoW er det mest kendte nye spil fortide i forhold til andre mmorp spil men hvis man taler om kendte spil der ever er lavet er det nok pacman eller det der med bolden imellem to skiver der går op og ned
![]() ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Forum Bossen
Starcraft / Starcraft 2 uden tvivl
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||
|
Prepare for Combat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vundne Tuneringer: 3 Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: himlen anden sky til højre
Alder: 17
![]()
|
metal gear solid 4 er klart det bedste. det er godt lavet, der er multiplayer idet, der er hemmelige ting som man ikke kan få i første forsøg, der er steder hvor snake opføre sig sjovt, der er gode mellemsekvenser osv.
"If we're late in answering you, it's because we're munching sandwiches." Michael Collins Sidst redigeret af combatcarl; 12-10-10 kl 17:58. |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
HALF-LIFE 2 vinder (den engine) vis det aldrig var blevet opfundet var ikke en masse spil der som counter strike source Garry's mod osv.
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() |
Call of duty serien og medal of honor
|
| Skulderklap af 2 brugere til lassehager | @nugat@ (13-10-10), mathiasmielec (15-08-11) |
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 05:00.

【ツ】

Linear Mode