|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Verdens hurtigeste pc´s
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Oct 2010
Sted: København
![]()
|
Jeg har oprettet den her blog for at få af vide hvad i tror verdens hurtigeste computere er men her er min top 3
1 Computeren med navnet Reactor Extreme er en vandkølet pc, der er baseret på en Intel Core 2 Quad Extreme Q9650- Hertil kommer to grafikkort baseret på Nvidias GeForce GTX 280S, der er sat op i en parallel SLI-konfiguration. Dette suppleres med 4 GB ram samt to 256 GB SSD fra Samsung – og det er især de sidste, der er med til at gøre computeren til verdens hurtigste pc. De to SSD’er er konfigureret i RAID 0, hvilket vil sige, at processoren kan læse i parallel fra begge drev. Dette betyder blandt andet, at computeren blandt andet kan boote den medfølgende Windows Vista på omkring 30 sekunder, hvilket må være rekordtid. Reactor Extreme er tiltænkt hardcore gamere, men kan selvfølgelig også anvendes som en avanceret arbejdsstation, hvor både processor, grafik og disksystem har toptunet ydeevne 2 Alienware Area-51 ALX inhold Intel® Core™ i7 960 (3,2 GHz, 8 MB cache) Dual 1GB ATI Radeon 5870 CrossfireX™ 6 GB DDR3 på 1600 MHz (3 x 2 GB) 1,5 TB RAID 0 (2 x 750 GB SATA-II, 7.200 omdr./min.) Enkelt drev: 16x cd/dvd-brænder (dvd+/-rw) 3 Alienware Aurora ALX inhold Intel® Core™ i7 920 (2,66 GHz, 8 MB cache) Dual 1GB ATI Radeon HD 5770 CrossfireX™ 6 GB Triple Channel-DDR3, 1600 MHz 1,5 TB RAID 0 (2x 500 GB SATA-II, 7.200 omdr./min.) Enkelt drev: 16x cd/dvd-brænder (dvd+/-rw) 3 ![]() ![]() |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
der står en ''Edit'' knap under dit indlæg
![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
Nej
Det kræver han har +25 posts før han kan redigere
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
lol
har jeg aldrig vidst xD
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Medlem
lol! han har 25 indlæg nu
nu skal du redigere dit soyaman hahaha (joke) xD
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:59.

Det kræver han har +25 posts før han kan redigere
Linear Mode