|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
DVD-drev fuckup
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2010
Alder: 14
![]()
|
hej allesammen... jeg har et DVD-drev som ikke er specielt egnigt med mig... det åbner i tide og utide og åbner IKKE når man trykker på "ÅBEN"- knappen... jeg har fået et tip om det muglivis kan være virus eller bagdør... har scannet for virus med der var intet og jeg ved ikke hvordan man scanner efter bagdøre... eller kan det bare være en dårlig forbindelse... (jeg vile gerne give lidt mere info men jeg ved ikke hvor jeg finder info om mit dvd drev) så lidt hjælp ville være rart :P
og jeg har lige donwloaded noget pis i en stripe... jeg ved bare ikke om det er det men mit DVD drev har altid været godt :P |
|||||||||||
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator - Snydekode Mester (FPS-PC)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jun 2008
Sted: Hovedstadsregionen
Alder: 19
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan muligvis skyldes slid. Er drevet gammelt? Prøv i stedet at bruge funktionen Skub ud. Gå ind i Denne computer, højreklik på drevet og tryk Skub ud.
Hvad har du downloadet? |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kender folk der har haft samme problem. Det skyldes ofte når man skubber drevet ind istedet for at lade den gøre det automatisk som den er bygget til.
Hvis du har skubbet den ind kan det være problemet og du bliver nok nød til at finde en manuel måde at åbne den på.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Bruger
![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Jul 2010
Alder: 14
![]()
|
jeg har donwloaded noget GM_converter eller sådan noet til garrysmod, og en modinstaller, tror jeg det var... (ps. mit dvd drev har åbnet 4 gange imens jeg skrev denne bedsked) pps det åbner ikke selvom jeg trykker "skub ud"
|
|||||||||||
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:59.

- moderator siden september 2008.
jeg dowloadede bare C-cleaner, scannede et par gange og lortet virkede igen 
Linear Mode