|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
Medal Of Honor Limited Edition pre-buy
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har lige forudbestilt det nyeste Medal of honor på steam men ser det ikke på min liste altså på release date kommer det så frem på min liste for det er købt betalt og har kvittering på det.
Jeg har aldrig forudbestilt på steam så :/ det kunne være en stor hjælp så man ved havd man skal gøre næste gang |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Medlem
sjovt nok jeg har også forudbestilt det til steam men jeg kan se det et sted kan bare ikke hente det indnu.
får du stød når du spiller det i det bedste grafik? ![]()
Sidst redigeret af MAXIMUM; 06-10-10 kl 14:36. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
Når du forudbestiller på steam bør du se det på din liste over spil.
Kan jeg forstille mig. Sådan var det da jeg forudbestilte Civ 5.
It's so much easier to see the world in black and white… Gray? I don't know what to do with gray… - Garrus "Archangel" Vakarian There are some defeats more triumphant than victories. - Michel de Montaigne |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
MAXIMUM:
Nej det gør jeg ikke. Fuld grafik 1920x1080 og fuld detaljer og FPS på 60 ^^ Mathias: Hvis du har lagt mærke til det kommer det på steam den 12 Oktober på steam og den 18 i gamestop. Ellers os den 14. Alle: Tak for jeres svar. Jeg fandt det heldigvis på min liste en time senere |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
lol nu kan jeg kun se at der står "medal of honor single player men hvor er min multiplayer så?
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
[quote=@nugat@;18536]MAXIMUM:
Nej det gør jeg ikke. Fuld grafik 1920x1080 og fuld detaljer og FPS på 60 ^^ Mathias: Hvis du har lagt mærke til det kommer det på steam den 12 Oktober på steam og den 18 i gamestop. Ellers os den 14. Alle: Tak for jeres svar. Jeg fandt det heldigvis på min liste en time senere Skulle gerne komme sammen med MoH singleplayer |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:58.

Linear Mode