|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
nogen computer spørgsmål?
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1 ved bærbare hvad er så stærkest af: GeForce G320M eller HD5470-grafikkortet eller HD5650? og husk det er til bærbare
.2 hvad er ATI stærke processor? i ved ligesom intels i7 processor?
|
|
|
|
#2 (permalink) | |||||||||||
|
Aktiv Medlem & Skribent
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Medlem siden d.: Apr 2009
Sted: København
Alder: 13
![]()
|
ATI er også en grafikkort producent, de laver grafikkort ligesom Nvidia. ATI er bare ikke lige så kendte. ATI har også lige så gode grafikkort som Nvidia.
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
1: GeForce G320M og HD5470 kortene ligger meget tæt op af hinanden i ydelse, men i spil der understøtter nVidia's PhysX, vinder G320M kortet, dog er det LANGT fra alle spil som understøtter PhysX.
HD 5650 kortet er bedre end HD 5470 kortet. HD 5650 scorer cirka 2000 point mere end HD 5470 i 3DMark Vantage benchmark værktøjet, og i Crysis på højeste indstillinger i en opløsning af 1024x720 kører HD 5650 med cirka 23 FPS, og HD 5470 med cirka 11 FPS. 2: Jeg tror du mener AMD processor, og ikke ATI processor. Der findes ikke ATI processorer. Her er en liste over de nyeste og bedste AMD processorer til bærbare computere: NEW! The 2010 AMD Mainstream Platform EDIT: Lige et hurtigt svar til Lundahl. ATI er skam meget kendt, og er langt fra ukendt i forhold til Nvidia. ATI ligger sjovt nok også på top-puljen hvad angår antallet af solgte GPU'er, og ligger også inde med største indtjening på GPU'er i år. ATI slår lige så stille Nvidia ud, medmindre Nvidia snart kommer på banen med noget der virkelig slår igennem.
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Medlem
ok hvad er bedst af denne her barbær: Packard Bell Easynote TM85-720 Bærbar - eller denne her: http://www.expert.dk/products/detail...840647188.aspx ?
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Moderator
De 2 computere ligger meget tæt op af hinanden. Jeg har valgt at se bort fra grafikkortene, da de yder næsten det samme.
Dog har jeg undersøgt de 2 computeres processorer lidt nærmere, og fundet ud af at computeren med AMD Athlon II P320 processoren yder 3.6GT/s, ved 2.1GHz på 2 kerner med 1MB L2 Cache, og Core i3 350M processoren yder 2.5GT/s ved 2.26GHz på 2 kerner, med hyperthreading, så den kan yde som en 4-kernet processor. Den har 1MB dedikeret L2 Cache, med 3MB Smart Cache ved siden af. Så der vil jeg også næsten vove at påstå at de 2 processorer ligger meget tæt op af hinanden. Så jeg står lidt på bar bund overfor hvad jeg kan råde dig til at købe. Hvad angår mærkerne, kan jeg bedst lide Asus, frem for Packard Bell.
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Medlem
har fundet nogen andre bærbare se dem her: MSI Bærbar CX623-025 - HP PAVILION DV6-3014 AMD 2.1 4GB/320 HD5470 15.6" W7HP - Flot bærbar PC fra HP med ATI-grafik - Vareinformation og vis i finder nogen til ca fra 4000-6000 bærbare så sig lige til
.og vis nu at næsten alle dem jeg viser er ligger meget tæt op ad hinanden så ville det også være godt vis nu man tog det efter f.eks LCD/LED eller HDMI og sådan noget.
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:57.

.

Linear Mode