|
|||||||
| Registrer | FAQ | Medlemsliste | Kalender | Arcade | Søg | Indlæg i dag | Marker forums som læst | Chat-rum | Snyd Ranking |
| PC Snak om computerspil til PC eller omkring PC generelt |
alienware vs normal laptop!!
![]() |
|
|
Tråd værktøjer | Forskellige visnings metoder |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Medlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej jeg har fået mig min gamer stationær og nu vil jeg købe en bærbar til min konfirmation så jeg ville vide om det er værd at købe en alienware m11x eller bare en normal bærbar til samme pris?
har hørt at det som går den alienware bærbar så dyr er kun dens kabinet. ![]() ![]()
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
Alienware er efter min mening en hjerne-vasker for unge mennesker som ikke har forstand på computere og dets sammenhængende pris.
I mine helt unge dage var jeg ekstremt vild med alienware, og ville bare have en. I dag kan jeg da klart se at Alienware er en omgang dyrt hardware, i et - efter min mening - grimt kabinet, til en fabrikspris der blot er gjort 5-6 gange højere. Brug dine konfirmationspenge på en almindelig bærbar. Du sparer stort, og kan nemt få cirka samme ydelse ud af det.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Medlem
ja tak vidste at den ikke var noget vær!!
så tror jeg at jeg vælger en 15 tommer bærbar ville ikke have for stor en og vis man syntes den er for lille kan man sin bærbar til HDMI!!
Sidst redigeret af MAXIMUM; 29-09-10 kl 18:39. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Medlem
Ja
Alienware er totalt nice!!! altså på det du glor på jeg anbefaler meget stærkt en Normal bærbare. ![]()
Blackjack - Snyd.dk Er Super Aktiv, men er blevet inficeret... Med Dovenskab! ^^ Dejligt! Daniel kendt som Blackjack Her på Snyd.dk Feel Free to Add! Steam ID: Blackchaif Skype: Clacking Youtube: DanzielDaVinci |
|
|
|
![]() |
«
Forrige Tråd
|
Næste Tråd
»
| Aktive brugere der læser denne tråd lige nu: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Tråd værktøjer | |
| Forskellige visnings metoder | |
|
|
Klokken er i GMT +1. Klokken er nu 04:53.

.

Alienware er totalt nice!!! altså på det du glor på 
Linear Mode